čtvrtek 27. listopadu 2014

Chocolate book tag

Tak jsem se rozhodla pro svůj první TAG jelikož číst TAGY mě vždycky hrozně baví a z knižních TAGŮ posbírám mnohdy hodně inspirace :) Otázky jsem si půjčila od KejBí :) Tak a jdeme na to :)



1. TMAVÁ ČOKOLÁDA - Kniha s temným tématem

Tak tady jsem se musela zamyslet, protože takových knih jsem četla opravdu hodně. Nakonec jsem se rozhodla pro Dítě zvané ,,To" od Daveho Pelzera, který v knize vypráví svůj příběh. Tato kniha o přímo nelidském týrání malého chlapce vlastní matkou, je temná až až a po přečtení jsem na ni dlouho myslela a nebylo mi z ní vůbec dobře.




2. BÍLÁ ČOKOLÁDA - Oblíbená milá, pozitivní, humorná kniha

Tak pro mě je to nejspíš Štěstí, láska, čokoláda od autorky Menny van Praag.
Jednak je to o čokoládě, což je pozitivní samo o sobě ale kniha navíc obsahuje takové mininávody na to, co dělat když je nám mizerně nebo když se nám v životě nedaří a mě z ní bylo tak nějak dobře u srdce :)



3. MLÉČNÁ ČOKOLÁDA - Kniha, od které jste se nedokázali odtrhnout

Zase, je jich hodně. A vyberu teda tu kterou jsem četla opravdu všude, protože jsem prostě nedokázala přestat číst. A jsou to Heroinové deníky od Nikkiho Sixxe, baskytaristy známé kapely Mötley Crüe. Je zde popsaná drogová dráha Nikkiho a také vlastně vše o jeho životě v kapele a i když jsem o Mötley Crüe předtím než jsem začala knihu číst skoro nic neslyšela, byl to pro mě neuvěřitelný zážitek a řadím ji mezi jedny z nejlepších knih co jsme kdy četla.



4. ČOKOLÁDA S KARAMELOVOU NÁPLNÍ - Kniha tak sladká, že jste z ní byli úplně ulepení

Vybrala jsem knihu z série 50 shades a to bude 50 odstínů svobody od E. L. James. Sérii mám přečtenou celou a i když vím, jak na ni hodně lidí nadává a kritizuje ji, musím říct že mě se líbila. Poslední díl ale už mi přišel moc přeslazený, ulepený a pocukrovaný. Ta jejich nekonečná láska a jak to mělo velký happyend..už to bylo trochu moc, předchozí díly mi přišli méně sladké :)



5. KIT KAT BEZ OPLATKY - Kniha, která vás v poslední době překvapila

Tak to bude Bez naděje od Colleen Hoover. Většina lidí byla z téhle knihy úplně na větvi, já zase až tak ne, ale uznávám že druhá půlka knihy mě opravdu šokovala, takový zvrat jsem nečekala a druhou půlku jsme zhltla během pár hodin, jen abych věděla jak to dopadne :)



6. SNICKERS - Kniha, ze které jste šíleli

Když si vzpomenu, jak jsem se tou knihou prokousávala..tak to bude Geraldova hra od Kinga. Já mám knížky od Kinga moc ráda ale tohle mě opravdu nutilo šílet a to ne pozitivním způsobem. Asi to bylo pro mě moc hluboké čtení, nevím ale bylo to pro mě zdlouhavé, pořád to samé do kola a dokonce si už ani nepamatuji jak to dopadlo.




7. HORKÁ ČOKOLÁDA SE ŠLEHAČKOU A MARSHMALOW - Kniha, kterou byste si vybrali na poklidné čtení

Vybírám mojí velkou oblíbenkyni Marley a já od Johna Grogana. Miluji tu knihu, miluji ten film. Je to takové nenáročné, úsměvné..i když konec není rozhodně poklidný, ten jsem obrečela :( Ale i tak sem chci tuhle knihu zařadit, protože kdybych si měla představit sebe někde u vody, na sluníčku jak se chystám odpočinout, Marley a já je jedna z možných knížek kterou bych držela v ruce.



8. BONBONIÉRA - Série, o které si myslíte, že je v ní něco pro každého

Tahle série podle mě určitě není známá tak, jak by si zasloužila. Jde o sérii, která má 2 díly a jmenuje se Zlomená křídla. Najdeme v ní lásku, akci, napětí a myslím že se hodí jak pro mladší, tak pro starší ročníky. V první knize se dozvídáme životní příběhy tří dívek, které neměli v životě štěstí ale mnohdy vlastní vinou, až jejich blízkým dojde trpělivost a odešlou je do nějakého nápravného zařízení někde v poušti, které spíše připomíná koncentrační tábor. Jsou to opravdu moc skvělé knihy, já je mám moc ráda a jsou velmi napínavé, budete muset číst od začátku do konce, dokud se nedozvíte jak to dopadne:)





Tak to by bylo vše, doufám že jsem vás třeba trochu inspirovala :)

1 komentář: