čtvrtek 1. ledna 2015

Měsíční chvástačka - Prosinec 2015




Prosinec byl na knížky opravdu velice štědrý. Celkově se mi tu nashromáždilo 20knih :)




Většinu knih jsem si koupila sama, ale něco jsem dostala i na Vánoce a jednu na Mikuláše :)



Jako první tu mám dva díly z triologie Čísla. První díl už mám přečtený a musím říct, že mě mile překvapil a už se moc těším na druhý. Jakmile se dostanu do Levných knih, okamžitě kupuji třetí díl, abych měla sérii pěkně pohromadě. Další kniha je Ready player one. Slyšela jsem mnoho pochvalných recenzí, takže jsem neváhala.



Box 21 vypadá na skvělou detektivku/thriller. A Oficiální ilustrovaný průvodce ságy Stmívání byla pro mě jakožto pro milovníka celé série téměř povinnost.



Ahoj z nebe mě zaujala v Levných knihách, tak jsem na ni zvědavá. Bílý kůň je postapokalyptická kniha, kterou mi mamka nadělila k Mikuláši.


Dystopii Oškliví už jsem před rokem četla a musím říct že byla perfektní, i když jsem na ni slyšela spíše negativní recenze. Určitě si chci dokoupit další díly. Tak padne náš svět vypadá na další skvělou postapokalyptickou knihu :)


Karanténu jsem si chtěla přečíst moc dlouho a když jsem ji viděla v Levných knihách, prostě jsem ji tam nemohla nechat. V Dobrovském jsem objevila knihu Bez srdce, což vypadá na pěknou kruťárnu a zaujala mě tím, že ta zlá je tam žena.


V našem městečku byl na začátku prosince výprodej knih a já si odtamtud odnesla hned tři. První je historická romance Neodolatelná. Pak tu mám Párty Pusy, která je spíše pro mladší čtenářky ale já mám ráda ten tip knížek kde si příběh tvoříme sami. Navíc byla opravdu za hubičku. No a třetí je kniha Počítání.



Z prvního dílu Čarodějnic z Hex Hall mám šílenou radost, tuhle knihu si chci přečíst už moc dlouho.


Od bráchy jsem k Vánocům dostala dvě knihy. Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách se mi bude skvěle hodit do Velké čtecí výzvy díky svému dlouhému názvu a navíc vypadá fakt dobře a těším se jak si ji přečtu. Z lodiček do traktoru je román odehrávající se na venkově a také se na něho moc těším.


Tyhle tři knihy jsem dostala k Vánocům od rodičů. Dovolená s tátou je vtipný román od německé autorky a moc se na něho těším. Příběh manhattanského smolaře vypadá skvěle, sice nemá nijak pochvalný recenze ale já vím že mě bude bavit. A Monument 14..konečně! Konečně ho mám doma a už je i přečtený. Mám v plánu si dokoupit další díly, protože tahle kniha je prostě pecka.


Tak to by bylo všechno, doufám že jste měli stejně bohatý prosinec jako já a těším se u dalšího článku :)

1 komentář:

  1. Ready player one je skvělá knížka, zamilovala jsem si jí téměř okamžitě. :)

    OdpovědětVymazat