sobota 13. prosince 2014

This or That book TAG

Ahoj :)
Na blogu Kouzelná klubovna jsem objevila TAG, který se mi moc zalíbil a proto jsem si vypůčila otázky a rozhodla se ho vytvořit :) Jde v podstatě o to, že se budu rozhodovat pro jednu ze dvou věcí, které se týkají..jak jinak..knih :)

1. Thriller nebo romantika?

Tak hned první otázka je pro mě poměrně těžká..protože já miluju oboje. Mám ráda dobře napsaný thriller, u kterého se bojím a nemůžu se dočkat jak to dopadne, na druhou stranu miluji i romantické knížky, v poslední době hlavně trošku historické romance ale i ty současné. Je to celkem nerozhodně, ale o trošku víc mě to přece jen táhne k ROMANTICE.





2.  Vlastní knihy nebo knihovna?

Dokud jsem neměla blog, přišlo mi zbytečné kupovat si knihy, když mám v městě kde chodím do školy obrovskou knihovnu. Ale jak jsem si tak projížděla všechny blogy s chvástačkami, bookshelf tour nebo book hauly..tak jsem přehodnotila názor a musím říct, že kniha kterou vlastním má něco do sebe :) Takže VLASTNÍ KNIHY.


3. Autor nebo autorka? 

Záleží jak na co. Detektivky, thrillery a horory umí podle mě lépe napsat muž než žena a u romantiky zase naopak. Samozřejmě to není pravidlem, četla jsem i skvělé thrillery od autorky a úžasné romance od muže:) Ale asi jsou mi bližší AUTORKY.


4.  Bichle nebo povídky?

Mě na ty bichle moc neužije a to je škoda, protože vím, že mi tím utíká spousta skvělých knih ale snažím se to napravit. Mám si v plánu přečíst Zimní příběh a to je řádná bichle :D Ale zatím mému srdci blíž zůstávají POVÍDKY.


5. Čeští autoři nebo zahraniční autoři?

Čeští autoři samozřejmě píšou taky skvělé knihy a jsem o to radši, když knížku která mě naprosto položí do kolen napsal Čech či Češka..ale mnohem více srdcovek znám od ZAHRANIČNÍCH AUTORŮ.


6. Twilight nebo Škola noci?

Tak tady je to snadné, Školu noci neznám a nečetla jsem ji, TWILIGHT jsem četla celou sérii a moc se mi líbila.


7. Hlavní hrdinka nebo hlavní hrdina?

Mě je to v podstatě jedno, nejsem proti jednomu ani druhému..ale asi jsem raději když je v knížce HLAVNÍ HRDINKA.


8. Realita nebo Fantasy?

Tak tady si nemůžu vybrat ani jedno. Protože miluji knížky jak z reality, tak i z fantasy světa.


9. Záporák žena nebo Záporák muž?

Rozhodně ZÁPORÁK ŽENA. Protože je to více neokoukané než záporák muž a ženy dokážou být větší mrchy než chlapy :)



Tak to je vše:) Doufám že se vám TAG líbil a těším se u dalšího článku:)

2 komentáře:

  1. Hezké odpovědi. ;) V něčem jsme stejné, v něčem ne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych u 1 odpověděla třeba: "Co třeba Romantický Thriller?" :D protože miluju obojí :D
    http://zavk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat