pátek 30. ledna 2015

24hodinový Read-a-thon - co budu číst?



Už za pár hodin, přesněji za necelé čtyři hodiny, startuje 24hodinový čtecí maraton, který pořádá She is bookaholic :) Tohle bude vůbec první maraton kterého se zůčastním a už se na něho moc těším, rodině jsem dala jasně na vědomí, že mě nemají zítra právo rušit, protože budu silně zaneprázdněna :D Tak se půjdeme podívat, co mám v plánu zítra přečíst :)




Nejprve mám v plánu dočíst rozečtenou knížku Jezdecký tábor Yonahlossee. Jsem na necelých 200stránkách, takže ji dočtu určitě. Potom jsem si záměrně vybrala dvě tenčí knížky, první je druhý díl série Monument 14 a je to Nebe v plamenech. Z prvního dílu jsem byla naprosto uchvácená, tak doufám že ani druhý mě nezklame. A třetí knížkou je hodně tenká Temnou chodbou. Má necelých 200 stran takže to bych mohla zvládnout. A pokud budu hoodně šikovná, pustím se do Saeculumu, protože  je na něho v knihovně už rezervace a já bych ho měla co nejdříve vrátit.

Z celého read-a-thon udělám určitě ještě další článek, buď průběžné info jak si stojím a nebo celkové shrnutí jak jsem dopdla, uvidím. Každopádně vám přeji ať si zítřek užijete a hodně přečtených knih! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat