neděle 1. února 2015

Read-a-thon - jak jsem dopadla?



Zajímá vás jak jsme dopadla při svém prvním čtecím maratonu? Dopadla jsem víc než dobře, splnila jsem totiž vše, co jsem si zadala. A taky si to pečlivě zapisovala, abych se s vámi o můj den mohla podělit.



00:02 - 00:38 se snažím přimět k dočtení Jezdeckého táboru Yonahlossee. Po půl jedné to vzdávám, jelikož cítím jak na mě leze migréna. Knížku odložím a usnu.

9:30 - 10:30 vstávám a jdu s kamarádkou do města. Takže žádné čtení. Po tom co se vrátím, už poctivě čtu.

18:07 dočítám Jezdecký tábor Yonahlossee. Dočítám ho tak pozdě jelikož mi mezitím kamarádka dělala melír. Jsem z knížky lehce zklamaná a tak šahám po Monumentu 14 - Nebe v plamenech v naději, že to bude lepší.

20:42 Dočítám téměř bez přestávky druhý díl Monumentu. Jsem nadšená stejně jako z prvního dílu a rovnou začnu shánět třetí díl. Uvědomím si jak jsem na tom s penězma a nakonec si ho radši zarezervuju v knihovně.

21:08 - 22:49 čtu Temnou chodbu. A musím říct že ni moc, i když to bylo o něco lepší než Šibeniční vrch.

23:35 začínám číst Saeculum, do kterého se mi nijak nechce. Do půlnoci jsme přečetla jen nějakých 50 stran ale v tuto chvíli jsem jich přečetla už přes 200 a musím říct, že mě knížka dokonale chytla:)


A jak jste dopadli v knižním maratónu vy? :)

1 komentář:

  1. přečetla jsem jednu knihu, jednu dočetla a jednu načala, celkem jen ale 398 stran :-)

    OdpovědětVymazat