Za Leden jsem přečetla 14 knih. Nějak se mi vedlo, asi si dělám zásoby dopředu, protože o maturitním období se dostanu tak maximálně k otázkách, opravdu se na to těším. A co jsem tedy přečetla?
Přečteno
1. Monument 14 - Emmy Laybourne *****
2. Na útěku (Čísla #1) - Rachel Ward ***
3. Sága stmívání: oficiální ilustrovaný průvodce - Stephenie Meyer *****
4. Chaos (Čísla #2) - Rachel Ward ***
5. Deklarace - Gemma Malley *****
6. Čarodějnice z Hex Hall (Hex Hall #1) - Rachel Hawkins ****
7. Lístky ve větru - Virginia Cleo Andrews *****
8. Šibeniční vrch - Lois Duncan **
9. Myši - Gordon Reece *****
10. Divoký leknín - Kateřina Rychtecká ***
11. Potok stínů - Joy Fieldingová ****
12. Jezdecký tábor Yonahlossee - Anton DiSclafani ***
13. Temnou chodbou - Lois Duncan ***
14. Nebe v plamenech (Monument 14 #2) - Emmy Laybourne *****
Měsíční nej
1. Nejlepší kniha
Pro mě naprostá jednička. Už mám přečtený i druhý díl a chystám se na třetí. Mám takový pocit, že Monument 14 pro mě zůstane velmi dlouho nejoblíbenější postapokalyptickou knihou. Všem co mají podobné knihy rádi, vřele doporučuji.
Recenze
2. Nejhorší kniha
No ta tady je to bez debat. Tahle kniha mě moc zklamala. Těšila jsem se na ni, byla plná očekávání na originální, strašidelný příběh a ono nic. Tak Šibeniční vrch naopak nedoporučuji.
Recenze
3. Největší překvapení
Dávám Lístky ve větru, jelikož jsem ke knize přistupovala spíše skepticky, bez valného očekávání, protože jsem si vyslechla dost názorů že další díly této pentalogie už se číst nemají, že je to hrozné, moc se to natahuje a nedá se to číst...a já přitom knihu zhltla jedním dechem.
Recenze
4. Největší zklamání
Na druhý díl série Čísla-Chaos, jsem se naopak těšila, jelikož jsem slyšela pochvalné recenze a jak je to o moc lepší než první díl..no tak nebyl a donutil mě zapřemýšlet, jestli vážně stojí za to si tuhle sérii dokupovat.
Recenze
5. Nejoriginálnější příběh
Dystopie Deklarace smrti z které jsem byla naprosto nadšená. Námět mi přišel velmi originální, léky na dlouhověkost, Vyvolení, Přebyteční a všechny ty zákony kolem.skvělá kniha.
Recenze
6. Nejnapínavější příběh
Myši pro mě byly napínavé od začátku až do konce. Nemůžu prozrazovat proč, kvůli spoilerům ale rozhodně tuhle knihu doporučuji.
7. Nejnudnější kniha
Kniha nebyla vyloženě nudná ale z těch co jsem v Lednu přečetla rozhodně ano. Nějak mi nesedla, celý styl psaní.prostě nevím. Do čtení Jezdeckého tábora Yonahlossee jsem se musela spíše nutit.
Recenze napsané v Lednu
Jo s recenzema jsem dost pozadu :/ Měla bych to všechno dohnat.
Deklarace smrti
Lístky ve větru
Monument 14
Čísla #1 - Na útěku
Čísla #2 - Chaos
Šibeniční vrch
Sága Stmívání: Oficiální ilustrovaný průvodce
Monument 14 bych si ráda přečetla. :)
OdpovědětVymazatTeda páni Ty jsi divoch! :) Monument je nejlepší, skvěle propracované postavy a Lístky nebyly špatné, jen už to nebylo takové jako první díl :)
OdpovědětVymazatMonument mám doma už hrozně dlouho a stále jsem si jej nepřečetla, měla bych to napravit.
OdpovědětVymazatStejně tak Myši, před pár měsíci jsem je koupila za 49 Kč i s poštovným, že jsou prý vskutku dobré, ale ještě jsem nečetla.
Jinak Čísla jsem viděla v Levných knihách asi za 30 Kč... :)