neděle 1. února 2015

Úlovky z knihovny #2



I když nemám dočteno zdaleka všechno co jsem si půjčila minule, když jsem si šla vyzvednout rezervaci neodolala jsem a musela si půjčit další tři knížky :)





Monument 14 - Nebe v plamenech ( Emmy Laybourne) - tuhle knížku jsem měla zarezervovanou, protože první díl mám doma a byla jsem naprosto nadšená. Tento díl jsem přečetla včera, v rámci read-a-thonu a jsem naprosto nadšená, moc se těším na třetí díl.

Ďábel ( Donald Ray Pollock) - Tuhle knížku si chci už dlouho přečíst, jelikož Rodaw z Knihánkova ji moc vychvalovala a příběh o zabíjení stopařů zní moc slibně.

Esej o tragédii (Elizhabeth Labanová) - když jsem tuhle knížku našla mezi novinkami, nemohla jsem uvěřit svému štěstí. Samozřejmě jsem ji hned vzala a moc se na ni těším.





3 komentáře:

  1. Na Esej o tragédii se těším v úterý bych s touto knihu chtěla začít. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem zavítala do městské knihovny a vypůjčila si trojici knih. Ihned jsem se vrhla do jejich četby. :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Esej o tragédii sa číta rýchlo, to máš za jeden večer a je to moc príjemné čítanie :)

    OdpovědětVymazat