neděle 8. února 2015

První giveaway :)

Tak jsem se rozhodla uspořádat svou první giveaway, abych vás odměnila za to že čtete mé články, komentujete a tak dále. Každý komentář mě neuvěřitelně těší a dává mi chuť do psaní dalších článků :)

A o co budeme soutěžit? Vybírala jsem podle toho co by udělalo radost mě, takže máme jednu YA knihu a jednu postapokalyptickou :)

Poslední léto - Elin Hilderbrand + překvapení Databazeknih


 Bílý kůň - Alex Adams + překvapení Databazeknih


Informace k soutěži

  • Soutěž trvá od 8.2 2015 do neděle 22.3 2015
  • Zúčastnit se můžou čtenáři pouze z ČR! (omlouvám se slovenským čtenářům, ale s poštovným bych se nejspíš nedoplatila, zvlášť teď když se zase zvedali ceny..)
  • Podmínkou je vyplnění formuláře s povinnými otázkami a možností získat vstupy navíc :)



Přeji hodně štěstí v soutěži :))

Žádné komentáře:

Okomentovat